2020.03.13

Zmiany w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji

Komunikat Starosty Tureckiego

Szanowni Państwo, Mieszkańcy Powiatu Tureckiego

w związku z panującą w Polsce epidemią koronawirusa, w poczuciu odpowiedzialności za zdrowie mieszkańców Powiatu Tureckiego i urzędników Starostwa Powiatowego w Turku, wprowadzone zostają zmiany w organizacji pracy Wydziału Komunikacji
Starostwa Powiatowego w Turku.

Starosta Turecki wprowadza

od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania:

1) wejście do Wydziału Komunikacji mieszczącym się przy ul. Łąkowej w Turku – możliwe będzie wyłącznie od wjazdu głównego do szpitala,

2) Wydział Komunikacji zostaje wyłączony ze swobodnego ruchu osób,

3) celem rejestracji i wyrejestrowania pojazdów interesanci będą przyjmowani pojedynczo wyłącznie z kolejki internetowej (http://www.turek.ajhmedia.pl/),

4) kasa będzie zamknięta - realizacji płatności możliwa będzie wyłącznie przy pomocy kart płatniczych lub przez przelew na rachunek bankowy (nr konta: 58 1560 0013 2781 4918 3000 0001)

Starosta Turecki zwraca się z apelem do Mieszkańców Powiatu Tureckiego, aby ograniczyli wizyty w Starostwie Powiatowym w Turku i jednostkach podległych.

Uprasza się osoby z objawami przeziębienia lub grypy o pozostawanie w domach.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

Starosta Turecki

Dariusz Kałużny