2021.03.30

Informacje dotyczące możliwości załatwiania spraw wynikających z zamknięcia Wydziału Komunikacji w Turku

  1. Wszystkie terminy dotyczące poniższych spraw zostały wydłużone i nie zostaną nałożone kary po upływie 30 dni:
    • Pierwsza rejestracja pojazdu sprowadzonego z zagranicy;
    • Rejestracja nowego pojazdu lub pojazdu zakupionego na terytorium RP;
    • Wyrejestrowanie pojazdu;
    • Zgłoszenie zbycia pojazdu.
  2. Poniższe wnioski można przesłać elektronicznie na pocztę:  dowodyrejestracyjne@powiat.turek.pl:
    • Wniosek o wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej
      Załączniki: kserokopia dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu;
    • Wniosek o wtórnik tablicy rejestracyjnej
      Załączniki: kserokopia dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu;
    • Wniosek o przywrócenie pojazdu do ruchu
      Załączniki: ostatnia decyzja o czasowym wycofaniu;
    • Wniosek o wydanie wtórnika nalepki kontrolnej
      Załączniki: kserokopia dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu.
  3. W sprawach związanych z prawami jazdy prosimy o kontakt tel. 63 222 33 67 lub umówić się przez stronę internetową.

Prosimy o dopisywanie na wnioskach numeru telefonu do kontaktu.

Od dnia 30.03.2021 pracownik kontaktuje się z osobami, które zostały zapisane w trakcie nieczynnego Wydziału Komunikacji w Turku