Wydarzenia

2025.06.23 Ważne!
Starosta nagrodził laureatów powiatowego konkursu plastycznego
Zdjęcie główne dla wydarzenia: Starosta nagrodził laureatów powiatowego konkursu plastycznego

Dziś w Starostwie Powiatowym w Turku odbyła się uroczystość wręczenia nagród laureatom konkursu plastycznego pt. „Moja ulubiona postać z bajki lub legendy to…”. Uroczystość otworzył Starosta Turecki Jan Smak, witając zebranych gości, uczestników oraz ich opiekunów. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – do organizatorów wpłynęło około 800 prac plastycznych z całego powiatu. Dzieci i młodzież przedstawili na swoich dziełach bohaterów znanych i mniej znanych bajek oraz legend, ukazując ich w sposób niezwykle kreatywny i barwny. Wręczenia nagród dokonywano w dwóch turach: pierwsza tura w kategorii – przedszkole, druga tura w kategorii szkoły podstawowe. Posiedzenie komisji oceniającej miało miejsce 9 czerwca 2025 roku w Wydziale Edukacji, Sportu i Promocji Starostwa Powiatowego w Turku. W skład komisji weszły: Anna Stolarek – malarka z „Galerii Poszukiwań Sztuki Wizualnej” w Turku, Joanna Chalecka-Kuraszyk – artysta plastyk i bibliotekarka z Powiatowej Biblioteki Publicznej w Turku, Joanna Staszak – przedstawicielka Wydziału Edukacji, Sportu i Promocji w Starostwie Powiatowym w Turku. Komisja konkursowa, mając trudne zadanie spośród tak licznych i różnorodnych prac, kierowała się kilkoma kluczowymi kryteriami: zgodnością z tematem, jakością wykonania, oryginalnością i pomysłowością, walorami artystycznymi (takimi jak kompozycja, gama kolorystyczna, technika wykonania) oraz samodzielnością autorów – mówił Naczelnik Wydziału Edukacji, Sportu i Promocji dr Robert Żółtaszek. Wszystkie prace świadczyły o ogromnym zaangażowaniu uczestników oraz wsparciu ze strony nauczycieli i rodziców. Najlepsi autorzy zostali nagrodzeni dyplomami i prezentami. Komisja postanowiła nagrodzić następujących uczestników konkursu: KATEGORIA: PRZEDSZKOLA Nagrody: POLA CZAJKOWSKA – Przedszkole im. Kubusia Puchatka, ul. H. Olesiak, 62-740 Tuliszków, lat 3 „Kot w Butach” WIKTORIA REMISZEWSKA – Przedszkole Samorządowe nr 7, ul. Stawickiego 7, 62-700 Turek, lat 4, „Calineczka” LUCYNA IGNACZAK – Przedszkole im. Kubusia Puchatka, ul. H. Olesiak, 62-740 Tuliszków, lat 4, „Calineczka” NIKODEM JANCZAK – Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Turkowicach, Słodków 21, 62-700 Turek, lat 5, „Królewna Śnieżka i Siedmiu Krasnoludków” MAJA DERUCKA – Szkoła Podstawowa w Koźminie, Oddział Przedszkolny, Koźmin 2, 62-720 Brudzew, lat 5, „Królewna Śnieżka i Siedmiu Krasnoludków” DAGMARA GRUBSKA – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piekarach, Piekary 49, 62-730 Dobra, lat 6, „Czerwony Kapturek” NIKOLA KRAJEWSKA – Gminne Przedszkole, ul. Szkolna 14, 62-709 Malanów, lat 7, „Vaiana i Skarb Oceanu”   Wyróżnienia: CEZARY PIETRZAK – Gminne Przedszkole w Malanowie z oddziałami zamiejscowymi w Dziadowicach i Miłaczewie, ul. Szkolna 14 , 62-709 Malanów, lat 4, „Minionki rozrabiają” ALAN KRAUZE – Przedszkole Samorządowe nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kubusia Puchatka, ul. Kączkowskiego 1a, 62-700 Turek, lat 5, Chory Kotek” BLANKA FIDERKIEWICZ – Przedszkole Samorządowe nr 5 „Słoneczne”, ul. Smorawińskiego 2, 62-700 Turek, lat 5, „Dzwoneczek” MAJA WOJCIECHOWSKA – Przedszkole Samorządowe nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kubusia Puchatka, ul. Kączkowskiego 1a, 62-700 Turek, lat 5, „Chory kotek” WOJCIECH ADAMCZYK – Szkoła Podstawowa w Koźminie, Oddział Przedszkolny w Koźminie, Koźmin 2, 62-720 Brudzew, lat 6, „Przygody Bolka i Lolka” HANNA SĘDZIAK – Przedszkole Samorządowe nr 3, ul. Kączkowskiego 11,  62-700 Turek, lat 6, „Legenda o Warsie i Sawie” NADIA SZCZUPAK – Niepubliczne Przedszkole „Magiczna Chatka”, Os. Wyzwolenia 34, 62-700 Turek lat 6, „Mała Syrenka” HANNA JANASZKIEWICZ – Niepubliczne Przedszkole „Magiczna Chatka”, Os. Wyzwolenia 34, 62-700 Turek, lat 7, „Warszawska Syrenka” TYMON DOMIŃSKI – Przedszkole Samorządowe nr 4 „Tęczowe”, ul. Stawickiego 7, 62-700 Turek,  lat 7 „Legenda o Smoku Wawelskim”   KATEGORIA: SZKOŁY PODSTAWOWE -  KLASY  I-IV Nagrody: JULIA BURZAWA – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Słodkowie, Słodków 21, 62-700 Turek Pracownia Plastyczna MDK w Turku, kl. I, 8 lat „Harry Potter i kamień filozoficzny” ALEXANDRA BUCZYŃSKA – Zespół Szkół im. Powstańców 1863 r. ul. Nortowska 1, kl. I 62-740 Tuliszków, 8 lat „Czerwony Kapturek” ZUZANNA FILIPCZAK - Szkoła Podstawowa w Koźminie, Koźmin 2, 62-720 Brudzew Turek, kl. II,  lat 9, „Złota Kaczka” FRANCISZEK BLECHINGER - Szkoła Podstawowa w Dziadowicach, Dziadowice 22, 62-709 Malanów, kl. III, 10 lat, „Babcocha” ALEKSANDRA KOLENDA – Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie, ul. Szkolna 6, 62-731 Przykona, kl. III, lat 10, „Kraina Lodu” HANNA RACHUBIŃSKA – Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Cisewie, Cisew 55, 62-700 Turek, kl. IV, la 10 „Ambroży Kleks” NATALIA SĘK – Szkoła Podstawowa  w Malanowie, ul. Parkowa 29, 62-709 Malanów, kl. IV, lat 11 „Kraina lodu” Wyróżnienia: NIKOLA KAŁUŻNA – Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Cisewie, Cisew 55, 62-700 Turek, , kl. I, 8 lat, „Czerwony kapturek” APOLONIA REDA - Szkoła Podstawowa w Cisewie, Cisew 55, 62-700 Turek, kl. I, 8 lat „Smerfy” ROKSANA BUKOWIECKA – Szkoła Podstawowa im. Powstańców 1863 r. ul. Nortowska 1, 62-740 Tuliszków, , kl. I, 8 lat, „Klara” AMELIA KAŁUŻA - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Malanowie, ul. Szkolna 14, 62-709 Malanów, kl. II, 9 lat, „Amelia i kucyk” MAJA WIECZYŃSKA - Szkoła Podstawowa w Dziadowicach, Dziadowice 22, 62-709 Malanów, kl. II, 9 lat, „Bluey i Bingo” ROBERT ZIELIŃSKI – Katolicka Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus, Pl. Sienkiewicza 3, 62-700 Turek, kl. III, 10 lat, „Mały Książe i Lis” MARIA ŁAJDECKA – Szkoła Podstawowa w Sarbicach, Sarbice 4, 62-731 Przykona, kl. III, 10 lat „Tabaluga”   KATEGORIA: SZKOŁY PODSTAWOWE -  KLASY  V-VIII Nagrody: WIKTORIA KRAWIEC – Szkoła Podstawowa im. Unicef  5 w Turku, ul. Broniewskiego 5,  Budynek B, 62-700 Turek, kl. V, lat 12 „Czerwony Kapturek” ALICJA KOZIEŁ – Szkoła Podstawowa im. Wojciecha z Brudzewa w Brudzewie , ul. Powstańców Wlkp. 35a, 62-720 Brudzew, kl. VI, 13 lat, „Ambroży Kleks” LENA ROSIAKOWSKA – Szkoła Podstawowa im. Strażaków Polskich w Kowalach Pańskich - Kolonii, Kowale Pańskie – Kolonia 34, 62-704 Kawęczyn, kl. VI, 13 lat „Mulan” NADIA GIERAŁKA – Szkoła Podstawowa im. Powstańców 1863 r. ul. Narutowicza 1, 62-740 Tuliszków  kl. VI, lat 12 Alicja w Krainie czarów „Vaiana – Skarb Oceanu” NATALIA KWIATKOWSKA – Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie, ul. Jagiellońska 1b, 62-710 Władysławów, kl. VII a, lat 14 HANNA RADZIMSKA - Szkoła Podstawowa im. Unicef  5 w Turku, ul. Broniewskiego 5, Budynek B, 62-700 Turek, kl. VII E, lat 14 „Mulan” OLIWIA SAKOWSKA -  Szkoła Podstawowa im. Unicef 5  w Turku, Os. Wyzwolenia 7A, 62-700 Turek, kl. VII, lat 13 „Vaiana”   Wyróżnienie: NIKOLA JANIK – Szkoła Podstawowa im. Strażaków Polskich w Kowalach Pańskich Kolonii, Kowale Pańskie – Kolonia 34, 62-704 Kawęczyn, kl. VI, lat 13, „Przyjaciele z Kieszonkowa” IGA MIKOŁAJCZYK – Szkoła Podstawowa w Miłaczewie, Miłaczew 34, 62-709 Malanów, kl. VII, 14 lat „Merida” ANDŻELIKA MILLER – Szkoła Podstawowa im. A. Delonga w Kunach, Kuny 137, 62-710 Władysławów, kl. VII, 14 lat „Smok Wawelski” KACPER KUKULSKI – Szkoła Podstawowa im. Powstańców 1863 r. ul. Narutowicza 1, 62-740 Tuliszków kl. VII, 14 lat „Szewczyk Dratewka” Fotogaleria:  https://www.facebook.com/photo/?fbid=1052796473497368&set=pcb.1052799336830415 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1052757590167923&set=pcb.1052762123500803    

Edukacja i sport

2025.06.23 Ważne!
Nowa inwestycja sportowa w Powiecie Tureckim. Podpisano umowę na modernizację kompleksu „Orlik” w Zespole Szkół Technicznych w Turku
Zdjęcie główne dla wydarzenia: Nowa inwestycja sportowa w Powiecie Tureckim. Podpisano umowę na modernizację kompleksu „Orlik” w Zespole Szkół Technicznych w Turku

Dziś w Starostwie Powiatowym w Turku odbyło się uroczyste podpisanie umowy na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko – Orlik 2012” wraz z budową: bieżni prostej, skoczni do skoku w dal i rzutu do pchnięcia kulą oraz siłowni plenerowej przy Zespole Szkół Technicznych im. gen. prof. S. Kaliskiego w Turku.   Wartość umowy opiewa na kwotę 1.460.000,00 zł. Dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej wynosi 763.400,00 zł, pozostała kwota pochodzi z budżetu Powiatu Tureckiego.   Umowę podpisali: Dyrektor ZST Aneta Kurzawa oraz przedstawiciel wykonawcy – firmy Urbanize Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Wydarzenie odbyło się w obecności Starosty Tureckiego Jana Smaka, Wicestarosty Władysława Karskiego, Naczelnika Wydziału Edukacji, Sportu i Promocji Roberta Żółtaszka, Inspektora Nadzoru Budowlanego Piotra Ziętka oraz Kierownika Gospodarczego ZST Dominika Urbanowskiego.   Zakres planowanych prac obejmuje: • modernizację boiska wielofunkcyjnego i piłkarskiego (wymiana nawierzchni), • modernizację oświetlenia, wyposażenia sportowego oraz ogrodzenia, • budowę 4-torowej bieżni prostej na dystansie 60 m wraz z zeskocznią do skoku w dal, • budowę stanowiska do pchnięcia kulą, • budowę siłowni plenerowej, • zagospodarowanie terenu pod urządzenia do gier edukacyjnych.   Czas realizacji inwestycji wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy. Dzięki temu nowoczesny kompleks sportowy znacząco poprawi warunki uprawiania sportu oraz rekreacji dla uczniów ZST w Turku, a także lokalnej społeczności.

Zdrowie i Bezpieczeństwo

2025.06.13 Ważne!
Informacja dla rolników – obowiązek rejestracji działalności w Sanepidzie
Zdjęcie główne dla wydarzenia: Informacja dla rolników – obowiązek rejestracji działalności w Sanepidzie

Rolniku! Wprowadzasz na rynek swoje płody rolne? Sprzedajesz zboże, kukurydzę, rzepak, ziemniaki, warzywa, owoce do skupów, zakładów przetwórczych czy na lokalnym Targowisku?Masz obowiązek rejestracji działalności w Sanepidzie! Podstawa prawna Art. 61 ust. 1, Art. 63 ust. 1 oraz Art.64 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2023 poz. 1448 z późn. zm.):„Państwowy powiatowy inspektor sanitarny lub państwowy graniczny inspektor sanitarny są organami właściwymi w sprawach rejestracji oraz zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzenia, zawieszania oraz cofania zatwierdzenia zakładów, które:  produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego; Podmioty działające na rynku spożywczym są obowiązane zgłosić zamiar prowadzenia działalności właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, przed jej rozpoczęciem; Podmioty działające na rynku spożywczym lub na rynku materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością składają wniosek o wpis do rejestru zakładów albo o zatwierdzenie zakładu i o wpis do rejestru zakładów, w terminie co najmniej 14 dni przed dniem rozpoczęcia planowanej działalności, w formie pisemnej, według wzorów określonych odpowiednio na podstawie art. 67 zakres danych w rejestrze zakładów ust. 3 pkt 2 i 3..” Kogo to dotyczy? Każdego Rolnika, który: sprzedaje zboże, rzepak, warzywa, owoce lub inne produkty roślinne poza gospodarstwo (np. targowiska, punkty skupów, przetwórnie, młyny, tłocznie oleju); prowadzi produkcję pierwotną żywności pochodzenia roślinnego przeznaczoną do dalszego obrotu lub przetwarzania. Nawet jeśli nie przetwarzasz tych produktów – musisz się zarejestrować! Jak się zarejestrować? Zgłoś zamiar prowadzenia działalności do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Turku (Sanepid). Wypełnij wniosek: Wniosek o wpis zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (https://www.gov.pl/web/psse-turek/w-zakresie-higieny-zywnosci-i-zywienia). Przekaż wniosek do Sanepidu – osobiście, e-mailem lub pocztą. Otrzymasz potwierdzenie rejestracji – bez opłat i bez potrzeby kontroli, w przypadku produkcji pierwotnej. Dlaczego to ważne? Jest to wymóg ustawowy – za brak zgłoszenia grożą kary; Rejestracja jest konieczna przy kontrolach, ubieganiu się o dopłaty, dotacje, wnioskach PROW, płatnościach ekologicznych itp.; Ułatwia sprzedaż płodów rolnych do przetwórni i odbiorców, którzy wymagają legalnego statusu producenta. Gdzie uzyskać więcej informacji? Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Turku / Sekcja Higieny Żywności i Żywienia, ul. Uniejowska 1a, 62-700 Turek, pokój nr 24 (II piętro). Masz pytania? Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Turkuul. Uniejowska 1a62-700 Turek63 280 36 8263 280 36 83sekretariat.psse.turek@sanepid.gov.plhigiena.zywnosci.psse.turek@sanepid.gov.pl

Komunikaty

2025.06.17 Ważne!
Nabór do Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem. Twój głos może mieć realny wpływ
Zdjęcie główne dla wydarzenia: Nabór do Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem. Twój głos może mieć realny wpływ

Masz poczucie, że głos młodych zbyt rzadko jest brany pod uwagę? Widzisz problemy, które są ignorowane, bo chodzi „tylko” o młodzież? A może po prostu chcesz działać - nie w czyimś imieniu, tylko we własnym? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! 20 czerwca rusza nabór do Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem (RDzMP) – ogólnopolskiego ciała doradczego Przewodniczącej Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Adriany Porowskiej. To miejsce, w którym realnie możesz wpływać na decyzje dotyczące młodych ludzi w Polsce. Ale żeby głos był słyszalny, ktoś musi go wypowiedzieć. Nowa Rada ma być przestrzenią do współpracy dla młodych ludzi, którzy naprawdę chcą coś zmienić – nie tylko mówić, ale też słuchać i działać. Chcemy, żeby w Radzie zasiadły osoby, które naprawdę wiedzą, czego potrzebuje młode pokolenie. Nie boją się o tym mówić własnym językiem i mają pomysły jak zmieniać rzeczywistość wokół siebie, by żyło im się lepiej. Którzy chcą rozwiązywać wszystkie ważne sprawy dla młodych Polek i Polaków – od psychologa w szkole, po bezpieczeństwo w sieci czy wykluczenie komunikacyjne. Konsultacje trwają do 3 czerwca Zanim rozpocznie się nabór, trwa proces konsultacji publicznych projektu rozporządzenia, które określi zasady funkcjonowania Rady. To moment, w którym każdy może zgłosić swoje uwagi i sugestie. Projekt rozporządzenia można znaleźć pod tym adresem: https://www.gov.pl/web/pozytek/konsultacje-publiczne-projektu-rozporzadzenia-przewodniczacego-komitetu-do-spraw-pozytku-publicznego-w-sprawie-rady-dialogu-z-mlodym-pokoleniem Uwagi przesyłamy do 3 czerwca na adres: konsultacje_DOB@kprm.gov.pl Jak dołączyć do Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem? Aby zgłosić się do Rady, potrzebujesz poparcia od odpowiednich podmiotów. Zgłoszenia formalnie dokonuje organizacja lub ciało, które chcesz reprezentować. Możesz kandydować jako przedstawiciel: organizacji pozarządowych (wymagane min. 8 poparć innych organizacji) – jeżeli nie masz pewności, czy określony podmiot może Ci udzielić ważnego poparcia, pisz do nas na adres: sekretarz.RDZMP@kprm.gov.pl. Parlamentu Studentów RP (bez dodatkowych poparć), młodzieżowych rad lub sejmików (wymagane 3 poparcia od innych młodzieżowych rad/sejmików, zgodne ze statutami tych ciał). Dokumenty będzie można przesyłać od 20 czerwca do końca lipca. Warto rozpocząć przygotowania już teraz – szczególnie, że w okresie wakacyjnym niektóre rady młodzieżowe mogą nie obradować. – Rada Dialogu z Młodym Pokoleniem nie powstała po to, by robić politykę. Chcemy usłyszeć głos ludzi, którzy żyją prawdziwymi problemami młodego pokolenia i szukają ich rozwiązań. Potrzebujemy tych, którzy potrafią mówić za młodych ludzi, bo nimi są. Zależy mi, żeby ta Rada była żywa, różnorodna i autentyczna, dlatego potrzebujemy szczerych, odważnych i zaangażowanych młodych ludzi. Ta Rada ma sens tylko wtedy, jeśli będzie mówić prawdziwym głosem. I mam nadzieję, że właśnie takie osoby się do niej zgłoszą – mówi Ministra ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Adriana Porowska. Terminy do 3 czerwca – zgłaszanie uwag do projektu rozporządzenia od 20 czerwca do końca lipca – przyjmowanie zgłoszeń do Rady To sporo czasu, ale nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę, bo wiele zgłoszeń bywa odrzucanych ze względu na braki w dokumentach. Dokumenty będzie można złożyć tradycyjnie (z odręcznym podpisem, w wersji papierowej) lub elektronicznie. Pamiętajcie, że jeśli dokumenty będą podpisane tradycyjnie, odręcznie, to będzie trzeba nam je wysłać jako oryginały. Kontakt W sprawie konsultacji: konsultacje_DOB@kprm.gov.pl W sprawie naboru: sekretarz.rdzmp@kprm.gov.pl

Transformacja regionu i OZE

2025.01.03 Ważne!
Zdobądź wsparcie na rozwój swojej firmy w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji!
Zdjęcie główne dla wydarzenia: Zdobądź wsparcie na rozwój swojej firmy w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji!

Zdobądź wsparcie na rozwój swojej firmy w ramach Funduszu Sprawiedliwej Transformacji!  Turecka Izba Gospodarcza zaprasza mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z Wielkopolski Wschodniej do skorzystania z wyjątkowej możliwości rozwoju dzięki Działaniu 10.2 – Wsparcie inwestycji w MŚP. Nabór wniosków: 28 lutego – 6 czerwca 2025 r. Kto może aplikować? Przedsiębiorstwa z sektora MŚP z obszaru Wielkopolski Wschodniej, w tym miasta Konin oraz powiatów: konińskiego, kolskiego, słupeckiego i tureckiego. Na co można uzyskać wsparcie? Oferowane dotacje mogą być przeznaczone na: Roboty budowlane (dla większych inwestycji). Zakup maszyn i urządzeń. Zakup i wdrożenie oprogramowania. Zakup i montaż instalacji OZE (do 50 kW). Forma i wysokość dofinansowania Wsparcie udzielane w formie bezzwrotnych dotacji: Do 70% kosztów netto – dla inwestycji o wartości ok. 900 tys. PLN netto (w ramach pomocy de minimis; bez możliwości finansowania robót budowlanych). Do 45% kosztów netto – dla większych inwestycji (z możliwością finansowania robót budowlanych). Dlaczego warto? Preferencje dla branż takich jak OZE, logistyka, turystyka, produkcja zdrowej żywności. Możliwość wdrożenia innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych. Tworzenie miejsc pracy i rozwiązań ekologicznych. Finansowanie rozwiązań cyfrowych oraz wyników prac B+R.   Wymagania: Projekt musi być realizowany na obszarze Wielkopolski Wschodniej. Przedsiębiorstwo musi spełniać kryteria sektora MŚP. Minimalna wartość projektu: 250 000,00 PLN netto.   Zapraszamy do kontaktu! Skorzystaj z możliwości zweryfikowania swoich planów inwestycyjnych pod kątem ubiegania się o dofinansowanie. Dla członków TIG, których planowana inwestycja przekroczy wartość 1 000 000,00 PLN netto, oferujemy wstępną weryfikację gratis. Dla pozostałych inwestycji – pierwsze spotkanie informacyjno-doradcze to koszt 200,00 zł netto.  Umów się na spotkanie, aby omówić potencjał swojej inwestycji i sprawdzić, jak maksymalnie wykorzystać dostępne środki wsparcia.Nasz zespół Doradców jest gotowy pomóc w przygotowaniu dokumentacji i wyjaśnić szczegóły procesu aplikacyjnego. Dodatkowe korzyści: W przypadku podpisania umowy na opracowanie wniosku – koszt pierwszego spotkania pomniejszy opłatę administracyjną za przygotowanie projektu wraz z pozostałą dokumentacją.   Kontakt z naszymi Doradcami: ☎️ Tel.: 665 999 604 | 665 998 899 | 665 999 664📧 E-mail: biuro@tig.turek.pl | info@tig.turek.pl   Podejmując współpracę z Turecką Izbą Gospodarczą, możesz otrzymać do 25% zniżki na usługę (maks. 2 800,00 PLN) dzięki dofinansowaniu w ramach projektu Life After Coal. Nie przegap swojej szansy! Więcej informacji znajdziesz na stronie: wrpo.wielkopolskie.pl.